„Syngenta“ sujungia savo biologinių produktų verslą į „Syngenta Biologicals“

Naujienos

„Syngenta Biologicals“ yra pasirengusi sparčiai augti, paremta pasaulyje pirmaujančiais mokslinių tyrimų ir komerciniais pajėgumais bei stipriu pasauliniu buvimu.

Bazelis, Šveicarija - „Syngenta“ šiandien paskelbė „Syngenta Biologicals“ – apjungianti  2020 metais įsigytos biostimuliantų ir specialiųjų maistinių medžiagų pradininkės Valagro su biologinių produktų verslu, leidžiančiu sparčiai augti pasaulinei biologinių medžiagų rinkai.

Syngenta Biologicals sujungia Syngenta pasaulinį pasiekiamumą ir inovacijų stipriąsias puses su Valagro patentuota technologijų platforma ir patikimų techninių ir komercinių patarėjų komanda. Nuo įsigijimo abi bendrovės glaudžiai bendradarbiavo, siekdamos sukurti bendrą mokslu pagrįstų inovacijų pagrindą, plačiai dalytis žiniomis ir panaudoti pajėgumus, reikalingus pirmaujančiam pasaulyje biologijos verslui.

Prekės ženklo "Syngenta Biologicals" sukūrimas žymi jaudinantį mūsų verslo evoliucijos etapą, suteikdamas mums bendrą tapatybę ir įteisindamas mūsų vienos komandos požiūrį į rinką. "Syngenta Biologicals" reiškia pramonėje pirmaujančias technologijas, neprilygstamą mokslinių tyrimų patirtį ir pasaulinius komercinius pajėgumus, kuriuos skatina verslumo dvasia ir kultūra. „Valagro visada buvo populiarus“, – sakė Corey Huckas, pasaulinis „Syngenta Biologicals“ vadovas.

„Šis žingsnis sustiprina mūsų strategiją suteikti ūkininkams daugiau papildomų produktų ir technologijų pasirinkimo, ir mūsų įsipareigojimą būti pasirinktu partneriu, kad žemės ūkis taptų tvaresnis“, – pridūrė jis.

„Syngenta Biologicals“, paremta  geriausiu savo klasėje mokslinių tyrimų tinklu bei komercinėmis galimybėmis, šešiomis gamybos vietomis visame pasaulyje ir daugiau nei 1 100 darbuotojų, yra  pasirengusi panaudoti savo  supratimą apie ūkininkų poreikius ir į diegti įdomių naujovių.„Syngenta Biologicals“ ne tik spartina savo biologinius tyrimus, bet ir aktyviai bendradarbiauja, siekdama sparčiai išplėsti savo biologinių produktų pasiūlą.